Nieuws

Laatste nieuws

Inloggen DigiD alleen met app of sms-controle

14-10-2022

Vanaf 1 oktober 2022 kun je alleen nog inloggen op Mijn Belastingdienst met de DigiD-app of met een sms-controle. Voor inloggen op Mijn Toeslagen geldt dit vanaf 1 januari 2023.

Veiliger

Je kunt dus niet meer inloggen met alleen je gebruikersnaam en wachtwoord. Download de DigiD-app of activeer de sms-controle in Mijn DigiD. Door deze extra beveiliging zijn jouw persoonlijke gegevens nog beter beschermd.

Meer informatie

Wil je meer informatie? Kijk dan op de website van de Belastingdienst. 

Ga naar de website van de Belastingdienst

Hulp nodig?

Loop dan eens binnen bij de bibliotheek bij jou in de buurt.  Ze helpen je graag. Ook met vragen over DigiD. 

Laatste nieuws

Vraag aan Thuiskompas

Wil je weten of je urgentie kunt krijgen? Klik hier voor meer informatie. Heb je een vraag over de website of over de spelregels? En vind je het antwoord niet bij 'Vraag en antwoord'? Vul dan het contactformulier in. We reageren binnen 2 werkdagen.
Bellen kan ook: 085 - 20 20 007.

Contactformulier

Het komt voor dat woningzoekenden tijdens het activeren hun gebruikersnaam (lees: mailadres) wijzigen. Misschien jij ook. Door te klikken op Gebruikersnaam vergeten vraag je je gebruikersnaam op. Om je wachtwoord te wijzigen, klik je op Wachtwoord vergeten.

Vraag aan een corporatie

Heb je een vraag over de huizen op Thuiskompas? Of over de toewijzing? Bel of mail dan met de corporatie die het huis aanbiedt.
De gegevens van alle corporaties die meedoen vind je in een overzicht.

Contactgegevens corporaties

Klacht over je inschrijving

Heb je een klacht? Bijvoorbeeld omdat je uitgeschreven bent en je vindt dat dit niet klopt?

Vul dan onderstaand klachtenformulier in.

Klachtenformulier

      Klacht over Thuiskompas

Ben je het niet eens met het beleid, zoals de spelregels van Thuiskompas? Of de overgang als woningzoekende naar Thuiskompas? Gebruik dan het contactformulier.

Contactformulier