Geen telefonisch spreekuur urgentiecommissie
22-07-2022
Heb je een vraag?
Mail die dan alvast naar: [email protected]. We reageren dan zo snel mogelijk.
Dinsdag 9 augustus kun je weer bellen. Meer informatie over urgentie lees je door hier te klikken.
Vraag aan Thuiskompas
Wil je weten of je urgentie kunt krijgen? Klik hier voor meer informatie. Heb je een vraag over de website of over de spelregels? En vind je het antwoord niet bij 'Vraag en antwoord'? Vul dan het contactformulier in. We reageren binnen 2 werkdagen.
Bellen kan ook: 085 - 20 20 007.
Het komt voor dat woningzoekenden tijdens het activeren hun gebruikersnaam (lees: mailadres) wijzigen. Misschien jij ook. Door te klikken op Gebruikersnaam vergeten vraag je je gebruikersnaam op. Om je wachtwoord te wijzigen, klik je op Wachtwoord vergeten.
Vraag aan een corporatie
Heb je een vraag over de huizen op Thuiskompas? Of over de toewijzing? Bel of mail dan met de corporatie die het huis aanbiedt.
De gegevens van alle corporaties die meedoen vind je in een overzicht.
Klacht over je inschrijving
Heb je een klacht? Bijvoorbeeld omdat je uitgeschreven bent en je vindt dat dit niet klopt?
Vul dan onderstaand klachtenformulier in.
Klacht over Thuiskompas
Ben je het niet eens met het beleid, zoals de spelregels van Thuiskompas? Of de overgang als woningzoekende naar Thuiskompas? Gebruik dan het contactformulier.